Jävla Hår!

Fan börjar bara bli mer och mer irriterad över mitt hår. Får en känsla av att
det på något vis alltid är i vägen. Det är långt nog för att göra mig förbannad,
men inte tillräckligt långt så att jag kan kan köra det i en svans.
Lite halv roligt att jag tycker om att ha långt hår samtidigt som man
blir förbannad på det. Känner sig lite som mr: dubbelmoral i det hela.
Men det stora felet är nog i alla fall alla jävla lockar. alla dessa incest lockar som
man har i nacken. Ser fan ut som man håller på att odla fram en svart 
lejonman. Och svart är en jävligt dum färg att färga håret i. Eller ja 
fan all färg som är mörkare än den naturliga hårfärgen känns inte så smidig.
Varje gång man har duschat vill man bara leta upp den där svarta angorakatten
som springer runt och fäller sitt hår i hela lägen lägenheten. Och när jag 
väl finner den ska jag strypa den med ett leende!!!


Kommentarer
Postat av: Thess

Ja du befinner dig nog i det där mitt emellan stadiet, jag känner likadant när jag klipper luggen och den växer så att jag itne kan får bort den från ögonen.

2010-12-10 @ 18:57:19
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0