HÅR

Jag kände det idag, hår va fan har man det till?
Jag färgar mitt hår då o då, men det e inte förens 
man färgar det mörkare än vad det ska vara, man 
ser felet. Jag färgar det, och efter en lr två nätter
så börjar man leta efter katten man ska strypa.
Svart e tydligen helt fel färg. Min syrra frågade
för någon dag sedan och fick cred från en polare,
varför jag färgar håret? De tyckte tydligen att jag
såg bättre ut med original färg. Okej hade min riktiga
färg och blev kallad Ron. Inte den någon sexig Ron,
utan den Ron som finns i Harry Potter. Efter ett tag
så såg man inte det som någon positiv kommentar.
Så frågar folk varför jag färgar håret. Då blir mitt svar,
jag flyr från Ron Weasley från Harry Potter

Kommentarer
Postat av: Thess

Jag kan känna igen den där känslan. Kan vara svårt att få till det med vissa grejer, så att man känner sig helt nöjd utan får mer leva med ett: Nåja det duger.

2010-11-28 @ 16:30:59
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com/
Postat av: Thess

Jag kan känna igen den där känslan. Kan vara svårt att få till det med vissa grejer, så att man känner sig helt nöjd utan får mer leva med ett: Nåja det duger.

2010-11-28 @ 16:31:45
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com/
Postat av: Z

Jag tycker du är fin (:

2010-12-02 @ 10:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0