KÄRLEK

Kärlek vad e det? Det har jag frågat mig länge nu!
Jag har insett att kärlek är ett level spel. Ju mer du ingår i kärlek
ju mer går du upp i level. Första level e att gå in i ett förhållande.
Inför alla dina vänner så syns det, men inte tillräckligt. För ringar
e nästa level. Det ska synar utåt o gör det inte det så talar du om det för dem.
Tredje  level e att binda sig. Antingen kyrkligt lr på något annat vis.
Det e inte bara för att synas utan för att uttrycka din kärlek i ord.
Människor e falska men om de uttrycker sin kärlek i ord så kan
inget annat beskriva deras kärlek. Försöker någon komma förbi det
så kan de lika gärna dissa deras tankar. För kärlekens ord e det
starkaste som finns. 
Nästa level e barn. Får du barn kan du gnida det i ansiktet på den
som e barnalös. Den e inte i din level o har inget med dig att göra.
Även om den försöker, så e den bara en smutsig fläck på vägen till 
nästa level. Att personer försöker, hjälper inte mycket. För så länge
du inte kommer upp i den level så betyder du inget. Har du barn i samma
ålder kan de leka. Har du inga barn syns inte du. 
Människan e patetisk o förhållande e patetiska. Om du tror att du e nått
på grund av din status i samhället. Då finns du inte i mina ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0