HEHEHE

Jag snubblade över en liten rolig tanke nu när jag var hos en polare.
När jag gick in på toan så såg jag som hos så många andra killar
att det låg en rakhyvel i duschen. Varför är det så? Det känns lite 
så som om vi killar flaggar med den stora fanan "hej, jag rakar skrevet!".
Min tanke övergick direkt till att tänka efter hur tjejer har det.
Det är helt annorlunda. Det man ser på en tjejs badrum oftast smink på 
handfatet och skulle man kolla in i duschen står det olika sorters shampoo, balsam 
eller andra hår produkter. 
Det roliga med tanken är den att oftast förväntar vi oss killar att tjejer redan
är rakade under armarna och på benen. Skulle en tjej ha lurviga ben och hår
under armarna så skulle det byggas upp fördomar så som flata eller feminist.

Det som underhåller mig i det hela är att killar förväntar sig att det är rent
och fint på tjejer. Men man kan aldrig riktigt veta.
Vill en tjej få reda på svaret så kan hon bara kolla efter en rakhyvel i duschen
BOOM TJACK A LACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0